Regulamin

Zasady ogólne:

  1. Jako użytkownik i współtwórca tego bloga zobowiązujesz się do przestrzegania zawartych w tym regulaminie zasad. Nieznajomość go nie zwalnia cię w żadnym stopniu z jego przestrzegania. W zamian Administracja zobowiązuje informować cię o wszelkich zmianach na blogu.
  2. Nie stosowanie się do regulaminu może cię kosztować twoją postać utratę głosów (waluta panująca na blogu), bana czasowego lub usunięcie postaci w zależności od przewinień.
  3. Pamiętaj, że administracja to też tylko ludzie, nie siedzi 24/7 na blogu, czasem może mu się coś przytrafić jak np zwykła grypa i przeziębnie. No i admin też ma własne życie. Staraj się więc to zrozumieć i być człowiekiem, jeśli też chcesz być w taki sposób traktowany.
  4. Na tym blogu przestrzegamy zasad netykiety. Jeśli nie wiesz co to takie wujek Google z chęcią ci pomoże. 
  5. Na  blogu możesz mieć dowolną liczbę postaci pod warunkiem, że każda z nich będzie aktywna. Dbaj o nie i staraj się być aktywny.
  6. Wszystkie twoje multikonta powinny być jawne i należy je podać do informacji administracji przy wypełnianiu formularza.
  7. Nie pisz opowiadań tylko miedzy swoimi postaciami. To nie jest fajne, nie urozmaica rozgrywki oraz nie prowadzi do niczego konstruktywnego.
  8. Zgłaszaj wszelkie nieobecności. Szanujmy siebie, swój czas oraz czas innych. Jeśli wiesz,że nie będzie cię przez pewien czas napisz o tym. Poinformuj o tym osoby z którym piszesz oraz administrację. Miło będzie jeśli określisz przybliżony czas kiedy znowu do nas powrócisz.
  9.  Maksymalny czas nieobecności twoich postaci na blogu może sięgać miesiąca.
  10. Na  blogu każdy użytkownik może dostać negatywną jak i pozytywną uwagę polecamy więc starać się i pomagać nowym użytkownikom i graczom na blogu, a nie rozrabiać i psocić.
  11. Jeśli chcesz pomóc przy tworzeniu bloga, masz jakieś ciekawe pomysły lub chcesz o czymś pogadać z administracją. PISZ ŚMIAŁO w tym temacie.
  12. Na blogu nie promujemy żadnych innych gier rpg oraz storytellingowych.
  13. Nie podszywaj się po żadne inne konto oraz osobę.
  14. Blog jest objęty prawami autorskimi.

Zasady zapisów:

  1. Zapisy odbywają się jedynie w określonych przedziałach czasowych. Zazwyczaj jest to czas od tygodnia do dwóch po których rekrutacja jest zamknięta na około miesiąca.
  2. Wiadomość o tym czy zapisy trwają lub nie, znajduje się na stronie głównej bloga.
  3. Kiedy rekrutacja jest zamknięta nie przyjmuje się żadnych zapisów.
  4. Na blogu nie ma zaklepywania terminów/rezerwacji wcześniej lub na zaś.

Opowiadania:

  1. Na tym blogu fabuła toczy się po przez opowiadania które piszemy w 3os.
  2. Na tym blog wymagane jest byś napisał jedno opowiadanie na tydzień.
  3. Każe opowiadanie powinno minimalnie liczyć 200 słów.
  4. W każdym z opowiadań staraj się stosować do zasad gramatycznych i interpunkcyjnych języka polskiego.
  5. W opowiadaniach możesz zamieścić obrazy, gify, muzykę i inne. Jeśli chcesz by pojawiły się w odpowiednim miejscu opowiadania - zaznacz to.
  6. Administracja nie zmienia, żadnego z opowiadań, jedynie decyduje czy nadaje się do opublikowanie lub do poprawy.
  7. Każdy z czytelników bloga ma możliwość oceny danego opowiadania jak i go skomentowania. 
  8. Każde opowiadanie należy przesłać na mail admina w tytule wpisując Imię i nazwisko swojej postaci. W treści tego maila powinien znajdować się tytuł opowiadania oraz sama jego treść.

Głosowanie:

  1. Głosowanie jest dobrowolne.
  2. Głosowanie odbywa się raz na tydzień po przez wypełnienie i wysłanie specjalnej ankiety.
  3. Głosować może każdy ale tylko jedna swoją postacią, zaznaczając w mailu komu mają zostać przypisane głosy za nią.
  4. Głosować można równo przez tydzień/do pojawienia się kolejnego głosowania.